pátek 4. února 2011

Můj loňský přivolávač jara :-))

Tuto zaječici jsem si ušila vloni - naprosto jsem těmto ušáčkům propadla a "musela" vyzkoušet :-)
Udělala velkou radost i našim holkám, obzvlášť Johanka ji tahala všude s sebou :-) no a mně to každopádně opět příjemně "polechtalo" EGO :-))
Tak Vám slečnu Zajíčkovou představuji, 9.2.2011 bude mít právě rok :-))


... krabice od Yvonky jsou také srdeční záležitost :-) ... a zelená!!!! ... ani nemluvím :-)) ...


Slečna Zajíčková má na sobě model ala "Šošolka", praktické šatičky se sníženým pasem, prudce elegantní a navíc moderní rukávky a pohodlné balerínky :-)) 







... chtěla jsem ji vystavit až na jaro, ale všichni už tu zajíčky máte, tak jsem to nevydržela a taky přidávám troškou do mlýna a třeba do jara ještě nějakou spíchnu :-)) ....

5 komentářů:

  1. Milá Baru, to že jsi šikula šikovná už dávno vím - roční zaječice je toho jen důkazem - je kouzelná! Já si tu svoji taky chtěla vystavit až na jaře, ale copak se to dá vydržet :o)))
    Moc Tě zdravím a přeji prima pátek i celý víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Martinko,
    moc děkuji za milý komentík a hlavně za pochvalu .-)) Přesně jak píšeš, taky jsem nevydržela a musela ji vystavit už teď :-)))
    Přejeme krásný víkend ze Zlína papappaa Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Baru tak ta se ti teda moc povedla... je suprová fakt a ty botičky se picnu.... krásný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
  4. MILÁ BARUŠKO ,
    TAK ZAJEČICE JE NÁDHERNÁ TY ŠATIČKY A BALERÍNKY KRÁSA JSI ŠIKULKA ŠIKOVNÁ.
    POZDRAVUJ HOLKY A KRÁSNÝ VÍKEND PŘEJE
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsi sama,kdo ušáky miluje:-)Je nádherná!Michaela

    OdpovědětVymazat