neděle 5. února 2012

Moc děkuji ... předávám dál - VÁM všem, kteří ke mně zavítáte :-) ...

... po delší době jsem měla čas v klidu usednout k blogu a čekala mě hned 2 krásná překvapení ...  
♥♥♥
... jsem za ně moc vděčná a vážím si jich...
ROMANKO a MÍŠO
DĚKUJI




...tohle ocenění bych ráda věnovala všem mým spřízněným dušičkám, které ke mně chodí nakukovat ...
... všechny si jej zasloužíme za tu nemalou dávku inspirací ...
...snažila jsem se Vás komentíky obeslat, ale nepodařilo se mi nahlídnout k Vám všem, moc se tu v tom zatím neorientuji, ale pokud nemáte přímo odkaz na blog - nepoadřilo se mi odeslat vzkaz, nějak vázne připojení :-)) .. klidně se mi prosím ozvěte, ráda k Vám nahlídnu také :-))

Přeji hezký večer Vám všem Bára

4 komentáře:

  1. Baru není za co zasloužíš si ho!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Ahoooooooooooooooooj Baruškooooooooo, jejda holka moooooooooooooc ti děkuji za ocenění :o)) Markéta

      Vymazat
  2. Báro, děkuji Ti moc za ocenění, človíček má vždy radost,kdyžho někdo navštíví natož ocení....jak jsem tak k Tebe nakukovala,máš skvělé nápady,ty sovičky na čepici ,šála jakoby půl rolák,hezké ratolesti s krásnými jmény a tak bych mohla psát o zahradě atd...ráda zas nakouknu,jen ten neůprosný čas ,toho aby bylo víc ,ahoj Daja

    OdpovědětVymazat