neděle 18. srpna 2013

Můj zatím nejdelší cyklovýlet ...

...  ráno, čtvrtek 15. 8. 2013,
krásné počasí,
sraz s mamkou na benzince, 
nakládáme druhé kolo
a vyrážíme směr Ústí, kousek za Vsetínem,
zařadíme se mezi ostatní nadšence na parkovišti,
nasedneme na kola a užíváme jízdu ...

... nabíráme směr Velké Karlovice ...

... cyklostezka vede kolem Bečvy, krásné prostředí  ...


... 1. zastávka - zhruba po 20 km,
zastavily jsme se na "našem Balatonu" - v Karolince, 
jak jsem vzpomínala v minulém příspěvku,
daly jsme si kávu a zmrzlinu :-) a pokračovaly dál ...






... čekalo nás dalších zhruba 13 km, 
ale na konci byla super odměna
v podobě oběda :-)
.... ani jsme nepotřebovaly jídelní lístek - volba byla jasná,
na terásce malebné hospůdky jsme si objednaly
brynzové halušky, vřele doporučuji,
byly výýýýborné...........

chvíli jsme odpočinuly a vydaly jsme se zpět,
zpět to šlo lépe, 
opačný směr je totiž pořád z mírného kopečka,
takže jsme se mohly lépe kochat okolím :-)) ...

... je to opravdu krásný kraj!!! ....
 ... a ty roubenky!!!!
... tam je určitě skrytých pokladů :-) ...


... a už jsme zpět na BALATONU,
tentokrát bylo už podstatně tepleji, než dopoledne,
takže jsem se "hecla" , převlekla plavky a šup do vody - tam a zpět :-),
vedro teda vypadá jinak, ale voda byla osvěžující....

... hned se šlapalo líp :-) ...







... nakonec jsme v pořádku dorazily až k autu :-) 
jsem ráda, že jsem to zvládla, 
byla to moje první delší trasa 
- tachometr na kole ukazoval krásných 67,7 km !!!!

Kolu ZDAR !!! :-)

A jak se "bavíte" vy??? 
Bára

3 komentáře:

  1. Pekná cyklotúra. Ja sa tiež "bavím" cyklistikou. Hlavne vtedy, keď sa mám s kým vybrať na dlhšiu trasu. Moja posledná cyklotúra merala iba o 5 km menej než tá tvoja.
    reminiscencie.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být super, pěkná trasa - a i s koupáním. My nemáme nosič na kola :-( ale i tady je hezky... :-) jen už by to chtělo změnu. Podle počtu lidí na koupáku - teplota asi musela být fakt jen pro otužilce:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, to uz je poradny "vyslap"! Moc pekne fotky, musel to byt bajecny den. Zdravim a preji hezky vikend, Monika

    OdpovědětVymazat