sobota 17. května 2014

Druhá květnová neděle ...


... Den matek jsem mimo jiné oslavila i "chvílí" jen pro sebe :-) ...
... holky u babičky, 
manžel chystal přívěs na cestu k Balatonu 
a já šup na kolo :-) ...
... i když počasí moc nepřálo, užila jsem si to ...
... nikam jsem nepospíchala a kochala se, ...
... vzhledem k počasí nikde nikdo, jen já - blázen - na kole, ...

... trasa: Otrokovice - Zlín - Kostelec - Štípa - Zlín = 19 km ...
... na další fotce je zobrazen výškový profil, 
takže je vidět, že tato trasa je za odměnu - pohodovka :-) ...




Foto - zdroj Mapy.cz

... další fota jsou nekvalitní z telefonu ...




... a odměna "U Staňků" :-) ... 



... domů jsem dorazila promrzlá, ale šťastná, že jsem udělala taky něco pro sebe,
náramně jsem si odpočinula a vyčistila hlavu, 
bohužel počasí moc nepřeje, ale další výlet na sebe nenechal čekat dlouho, 
o tom příště :-) ...
Hezký den, Bára

2 komentáře:

  1. Teda Báro, klobouk dolů !!! Nevím jestli bych si tuhle trasu troufla.
    Tvůj blog se mi moc líbí, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nahlídla jsem k tobě a také se mi u tebe moc líbí :-) Bazén je super, my jej letos ještě nenapustili :-( , ale snad se dočkám. Moc děkuji za návštěvu :-) A tahle trasa je opravdu odpočinková, to ta druhá, co se chystám vložit je větší oříšek :-)
      Přeji krásný víkend, Bára

      Vymazat