pátek 2. ledna 2015

... ještě vánoční ...

... nezvládla jsem vkládat dřív :-( ...
...snad nevadí :-) ...
... tady už svítily všechny 4 svíčky 
a hlídal je andílek od Barunky,
dělala jej ve VV ve škole, bez předlohy, prý jen tak, nechápu :-) ...
... to bych nezvládla, je vidět, že jí výtvarný obor na ZUŠ dal základy, 
i když už tam 3 roky nechodí ... 





 ... a tady je Johančin zvoneček - také z VV ve škole :-) ...


... cukroví od babiček, já jsem letos nepekla vůbec nic :-( ...





... a tady už konečně i moje práce :-) - teda Ježíškova :-) ...
... letos zeleno - červeno - přírodní :-) ...
















 ... dárků bylo hodně, jen jsme je "museli" nadělit na jednu velkou hromadu, abychom zamaskovali snowboard a boby s volantem, aby nebylo hned na první pohled zřejmé, co holky dostanou :-) ...


... letos si zdobení stromečku vzaly do režie holky,
zvítězila červená, bílá, stříbrná a zelená ...















Hezký den, Bára

1 komentář:

  1. Nevadí, taky nezvládám, jsem teprv vysypala fotky z foťáku do PC:-))))

    OdpovědětVymazat