sobota 3. ledna 2015

...taky v listopadu jsme slavili ♪♫♪...

... také kulatiny, ale o 10 míň :-) ...
... moje milá švagrová Šárka slavila ...
... a navíc máme další důvod k radosti - polštářek napoví :-) ...

... tohle byl můj první adventní - loňský :-) ...
... pak jsem motala ještě další 4, ale ne všechny jsem vyfotila :-( ...
Tenhle jediný byl také dozdobený - mírně - přírodním materiálem 
a hvězdičkami z pomerančové kůry ... 












... polštářek pro Šárku ...
... jsem moc vděčná za další přírůstek do rodiny,
už se všichni mooooc těšíme na duben :-) ...








... a tady anděl strážný ...
... měla jsem v plánu jich udělat víc, 
nestihli jsme :-(, tak aspoň pro bráchovu rodinu
a my si budeme muset počkat,
ale kdo si počká ...........

... inspirace samozřejmě od Monči - DĚKUJI ♥...

Hezký večer, Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat