sobota 13. srpna 2011

Letošní upršené PRÁZDNINY ♥♥♥

Ačkoliv je srpen a jsou prázdniny, letos to nějak nevyšlo :-((
Místo toho, abychom s holčičkama trávily celé dny u bazénu na nových lehátkách :-)), vymýšlím různé rukodělné zabavení pro naše cácorky :-))
Jejich dílka vložím, jakmile se mi podaří přetáhnout je z mobilu do PC :-))

Zatím Vám představím naše "nová lehátka", získala jsem je při rekonstrukci školky a rok čekala na nový kabátek, až teď se konečně dočkala :-)) 
...a následně moje pokusy s jehlou a háčkem...









































Vzhledem k počasí mám čas i na nějakou tu zábavičku, která je mi relaxem :-))

Dnes budou muset stačit moje pokusy - vyšívací, zatím není žádný motiv ve finále, jsou to polotovary, ale bavím se, nedokážu dělat "jen" jeden projekt, vždy když mi něco proletí hlavou, musím se do toho vrhnout a pak zas proletí něco jiného, co musím nutně a hlavně hned vyzkoušet........





Zkouším už i něco na ♥♥♥Vánoce♥♥♥














...tento motiv mi učaroval...
♥♥♥Moudrá sova♥♥♥














... a s jablíčkem mám velké plány :-)) ...pokud se k tomu letos dostanu :-) - uvidíme.......








... také se pokouším o moji úplně první háčkovanou hračku ...
... je to fuška, ale baví mě to, hlavně jsem napnutá, jestli budu schopná ji dát dohromady, pokud se povede, mohla by ji dostat Johanka k svátku, který se blíží, je jasné, že u jedné nemůžu zůstat - pokud se tedy povede - Barunka si je taky zaslouží :-)) 
... u nás musí být vše 2x ♥♥ ... 
...z fotky to ještě není poznat, jsou to zatím jen součástky, jak by řekl manžel :-)...



...sama jsem zvědavá, jestli z toho ten OPIČÁK vznikne :-)...


1 komentář: