čtvrtek 18. srpna 2011

Opičí slečna

Už se připravuji na Johančin nedělní svátek, snažím se holkám vždy něco vyrobit osobního - dokud o to mají zájem :-)

Tahle slečna ještě není úplně dokončená - ještě chybí ocásek a oblečení, ale to snad nějak zvládnu :-)) 

V minulém příspevku je fotka rozpracovaného díla - to jsem ještě moc nevěřila, že to dotáhnu do zdárného konce :-))
Následuje fotka zkompletované hlavičky a pak výsledek k dnešnímu dni :-))
Snad se bude opička líbit budoucí majitelce, předpokládám, že Barunka si ji vyškemrá také :-))
Tak mám o zábavu postaráno :-))










Přejeme krásný den, Bára a spol.

Návod jsem získala od Páji Studihradové a je to autorský návod Chimuchimu, snad to uvádím správně :-)) 

5 komentářů:

  1. BARUŠ, OPRAVDU MOC HEZKÁ.
    URČITĚ UDĚLÁ VELKOU RADOST.
    PĚKNÝ DEN PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Baruš!!
    Myslím, že budeš muset určitě dělat další opičku,
    protože se Ti moc povedla a Barunka jí také bude chtít!! :o)))
    Je to moc hezký dáreček!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Báro,
    opička je tak sladká, roztomilá a krásná! Jsem velký opičí fanda, jakmile vidím někde opici, jsem u vytržení. Můj muž říká, že jsem jeho opička, tak nevím, no....;-).
    Tvoje holčina bude mít velikánskou radost, jsem si jistá!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Barco, opicka je dokonala, jsi sikulka a souhlasim z Jaruskou, dalsimu hackovani asi neujdes :) Zdravi Monika.....

    OdpovědětVymazat
  5. Baruško to jsou tvá dílka-to ti je taková krása,děláš i pro jiné?Michaela(byvicky@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat