neděle 1. července 2012

♫♪♫♪♫ Beátka má narozeniny♪♫♪♫♪

... my máme přání jediný - ŠTĚSTÍ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ ZDRAVÍ, hlavně to ZDRAVÍ ♥♥♥...
Narozeniny a to už druhé slavila moje neteřinka už koncem května, ale nějak nebyl čas a taky tady ty "úžasné" změny s googlem chrome mě dost odrazují, neb jsem počítačový analfabet a nechápu, co to po mě pořád chce a proč mě to nechce pustit, kam já chci :-((( no už párkrát jsem měla chuť toho nechat :-( , tak doufám, že tohle není poslední příspěvek, netuším, jakým zázrakem jsem se sem totiž dnes dostala a zda se mi to ještě někdy podaří .......:-) 


Ale zpět k Beátce :-) 
........protože se snažíme s holkama dávat mimo jiné i osobní dárky, opět jsme svorně tvořily :-))
Holky kreslily a malovaly, lepily a stříhaly ........
a já jsem opět šila .........

... BARUNČIN  obrázek ♥♥♥....




... JOHANČIN obrázek ♥♥♥...




... kabelka od tety :-) ...




2 komentáře:

  1. Ahoj ,moc krásné,takové děcky něžné,jsem nadšena ,vše NEJ...Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Nej nej nej darecky!:-) obzvlast miluju tu vysivku "Bea"... :-) Teto dekujem, jak jen vam to vsecko oplatime...

    OdpovědětVymazat