úterý 31. července 2012

...háček jsem vyměnila za jehlice...

...opět jsem brouzdáním po netu narazila 
na zajímavý kousek, který by se nám  - holkám - 
hodil do podzimně-zimního šatníku....
...tahle čepice mě dostala :-) ...




... neboť vypadá krásně, ale realizace nebude 
- pro mě, samouka -
zas až tak jednoduchá... :-)
...rozhodla jsem se vyzkoušet prototyp v malém na panenku....




...finální podoba ve větším bude trochu jiná, v tomto 
malém provedení, to tak nevynikne,
ale já jsem získala nové poznatky a zkušenosti,
co a jak a snad se mi ve větším povede líp,
jen nevím, kdy :-)) ...




...panenku Paolu miluji snad víc, než holky :-),
které jsou momentálně na příměstském táboře - ZUMBA :-),
tak si s ní trošku pohrávám a připravuji podzimní šatník :-).....




... děkuji za všechny návštěvy a těm, 
které tu zanecháte komentík
děkuji zvlášť ze ♥...
Všem přeji krásné léto ☼ ☼ ☼




Žádné komentáře:

Okomentovat