neděle 15. července 2012

Koncem června jsem měla "na pilno" :-)

... s koncem školního roku mám, jako učitelka, hoodně práce, ale i jako maminka nemám čas odpočívat :-))...
...jak už je u nás zvykem, chystala jsem pro všechny paní učitelky nějaký osobní dárek, takže jsem šila 5 malých toaletek na šminky do kabelky :-)) Obdarovaným se moc líbily ...
... a nakonec jsem ještě stihla i 2 spíchnout pro mé bývalé kolegyně, které mi budou na mém novém pracovišti už hned v září chybět :-( , ale moc se těším na nové prostředí, v podstatě se mi splnil sen a to je přece krásné :-)))))) ♥♥♥
...nestihla jsem vyfotit všech 7, ale aspoň 5 Vám teď představím :-)....

...pro Johančinu paní učitelku Martinku, jak jinak než růžová :-) .......





...pro Barunčinu paní učitelku Lucku, zelená...

...pro Johančinu paní učitelku Bára, modrá....

...pro moji kolegyni Oldřišku....

...pro moji kolegyni Vlaďku...


Žádné komentáře:

Okomentovat