čtvrtek 4. listopadu 2010

...mám těhotnou kamarádku :-) ....

... je to kolegyně z práce a obdivuji, jak ještě v 8. měsíci těhotenství dojíždí téměř 20km denně do malé malotřídní školy ... to si dle mě zaslouží odměnu!!! Tak jsem se jednoho dne rozhodla jí udělat něco pro radost a pohodlnější "ležení" ... tématika pro tvoření byla jasná :-)) prostě oslava mateřství :-))... Je to to nejkrásnější, co nás může potkat a je to "zázrak" . Navíc jsem si říkala, že už za chvíli se bude její svět točit jen okole malé holčičky, tak jsem chtěla něco speciálně maminkovské a myslím, že se zadařilo .-)) - byla opravdu upřímně potěšena :-)) a to mě hezky zahřálo u srdíčka :-))




...už se těším, až budu za nedlouho něco "vymýšlet" pro malou princezničku :-)) .....

5 komentářů:

  1. Zdravím Báro,


    polštářek se povedl - je to krásný a velmi origiální dáreček.

    Krásný víkend
    S.

    OdpovědětVymazat
  2. MILÁ BÁRO,
    NÁDHERNÝ POLŠTÁŘEK A KOUZELNÝ DÁREK,KTERÝ POTĚŠÍ JSTE MOC ŠIKOVNÁ.KRÁSNÉ POHODOVÉ DNY PŘEJE ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi a Sabrinko, moc děkuji za pochvaly, jsem ráda, že se líbí :-) Přeji hezký večer Bára

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko, moc děkuji za pochvalu, polštářek opravdu udělal radost a včera jsem se dozvěděla, že v rodině přibude další miminko :-)), tak určitě nezůstane jen u tohoto jednoho :-)), ale ještě pár dní počkám, až budou mít první trimestr za sebou :-)) Jsem ráda, že už k Vám mohu také nahlédnout, tak jak uložím zlatíčka, hned se na to vrhnu :-))
    Přeji hezký večer z Niv :-)) Bára

    OdpovědětVymazat