sobota 20. listopadu 2010

Vánoce se blíží....

... ale mě dnes vychází vložit "mou jarní kolekci" - snažím se podovkládat fotky svého snažení dle data výroby :-) ... ale myslím, že v dnešním počasí to stejně vůbec nevadí, za okny a na teploměru to občas vypadá, že je zima v nedohlednu, tak Vás zvu na vzpomínkové jarní ladění :-) ..........


Tuhle neseserku ode mně dostala moje maminka - babička Věrka k svátku :-)





Tuhle neseserku a toaletku ode mě dostala manželova maminka - babička Irča k narozeninám :-)



 

4 komentáře:

  1. Baru,
    Tvoje jarní kolekce je moc hezká.
    Taková barevná, veselá, určitě se babičkám moc
    líbily!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, moc děkuji :-) Radost udělaly a hlavně je používají, což mě těší nejvíce :-) Měla jsem strach, že se té bílé zalekonu, přece jen je to na "šminky, že? :-) Ale hlásila jsem předem, že je to ušito s tím, že se budou často prát :-)
    Přeji hezkou neděli .-) Papapa Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Baro,moc hezke tasticky! Ja bych takovou jarni hned brala na zvednuti nalady:) Preji pohodovy tyden,Monika

    OdpovědětVymazat
  4. BARUŠKO DALŠÍ KRÁSNÝ KOUSEK TY JSI VÁŽNĚ ŠIKULKA KRÁSA VELIKÁ.
    KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat