středa 10. listopadu 2010

Moje dnešní radosti :-)

...potřebovala jsem nakoupit ve městě něco do práce, tuze se mi tam něchtělo, ale ted nelituji -  přinesla jsem si tuhle NÁDHERU :-)) ...


...asi už začnu šmuchlit vánočně, když zítra má přijet ten Martin, na bílého koně to teda nevypadá :-)) ,ale tu atmosféru už by to i pomalu chtělo :-)) ....




.....takže stromeček je jasný,.......


..... jen ještě pořád nevím, kam pověsím věšáček - ale nemohla jsem bez něj prostě odejít, no a bez kabeličky už vůbec ne, co bych to byla za dámu, no považte ! :-)))
Jsem z ní úplně nadšená :-) Holky jdou zítra do divadla, tak už se o ni přetahovaly a vysvětlujte 4 a 7 leté holčičce, že tahle kabelka není do divadla úplně tak ideální :-))))))....
.... naštěstí jsou po mamince inteligentní a pochopily brzy :-))).... 

 




4 komentáře:

  1. oooo krasny nakup...taketo nakupy mam rada...clovek chce nieco ine, ale cesty su nevyspytatelne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Báro,
    krásné radosti!!
    Moc krásně jsi nakoupila!!!
    :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. BARUŠKO,TAK TO TAKY ZNÁM JÁ JDU JEN NA PEČIVO A NEBO DO PAPÍRNICTVÍ A HNED Z TOHO JE VĚNEČEK NEBO KYTIČKA.NÁKUP SE TI VYDAŘIL, SAMÉ KRÁSNÉ KOUSKY.
    PŘEJI KRÁSNÝ A POHODOVÝ VÍKEND.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko, Jaruško a Zuzi, moc děkuji za komentíky :-))
    Mám radost, že nakukujete, i když toho moc zatím nevkládám. Vaší přízně si cením a moc mě těší :-)) A s nákupama to mám nelehké, většinou donesu domů úplně něco jiného, než pro co prvotně jdu :-o :-)) Nemají to se mnou doma jednoduché - někdy :-)))
    Hezký víkend přeji Bára

    OdpovědětVymazat