neděle 28. listopadu 2010

UŽ TAKÉ SVÍTÍME .....

... dnes jsme zhruba v poledne zapálily první adventní svíčku ...
... ale podle mě to má až teď večer tu pravou atmosféru :-) ...



... svíčky jsou svíčky ...
... ale tenhle "starý" svícen mi přirostl k srdci a každý rok s ním svítíme :-)) ...


... a tohle plechové srdíčko mám od loňska, to mi dalo shánění :-)) ..... ale ta námaha za to stála :-) ...


5 komentářů:

  1. Ahoj Baro,mas to moc hezky naaranzovane a nafocene - svitite moc krasne :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně svítíte Baru - to je atmosféra - ááách.
    Moc zdravím a pěkné adventní dny přeji, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Bari... nadherneeeeee to plechove srdiecko nema chybu...je uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, moc děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se ti "u nás" líbí :-))
    Marti, taky moc děkuji za krásný komentík :-)
    Zuzi, to mi taky dalo shánění .-)) vypadá hezky, jsem ráda, že jej máme :-))
    Přejeme také krásné adventní dny Vám všem :-)) Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Barunko nááááááááádher!!!Michaela

    OdpovědětVymazat